210 90 14 211

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ;
11.2.2015

Περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση ή γυμναστήριο;
Η ιδανική άσκηση είναι αυτή με την οποία είμαστε διατεθειμένοι να ασχοληθούμε συστηματικά. Με απλά λόγια, είναι αυτή που μας ευχαριστεί. Το μυστικό είναι να την κάνουμε συχνά.

Tips για κάψιμο λίπους.
Με 30 λεπτά ζωηρό περπάτημα καίμε 135 θερμίδες. Σε ανηφόρα 215 θερμίδες.
Με 15 λεπτά χορό καίμε 80 θερμίδες.
Περπατώντας ζωηρά για 15 λεπτάμε το σκύλο μας καίμε 70 θερμίδες.
Κάνοντας ποδήλατο σε ήπιο ρυθμό για 15 λεπτά καίμε περίπου 110 θερμίδες.
Κολυμπώντας σε ελεύθερο στυλ για 20 λεπτά μπορούμε να κάψουμε 1 κουτάκι μπύρα ή μια μπάλα παγωτό. Εάν αντέξουμε άλλα 10 λεπτά, τότε μπορούμε να φάμε και 1 τοστ ή μια κρέπα με σοκολάτα.

Σε όλες τις περιπτώσεις, όσο και να προσπαθήσουμε, το τοπικό πάχος θέλει τοπική αντιμετώπιση.
Για να χάσουμε πόντους στην κοιλία χρειάζεται να αυξήσουμε τις καύσεις σε αυτή την περιοχή.
Για να μειώσουμε τα ψωμάκια χρειάζεται να λιώσουμε το λίπος τοπικά.
Για να φύγει η κυτταρίτιδα χρειάζεται να την αντιμετωπίσουμε στη βάση της.
Οι σωστές λύσεις έχουν πάντα σωστό αποτέλεσμα.

Ποια προϊόντα είναι τα καλύτερα για το δέρμα σας;  Κάντε το τεστ και μάθετε.
Θέλετε τη γνώμη του ειδικού;  Ρωτήστε την Beauty Expert  ή καλέστε στο 210 90 14 211 κα προγραμματίστε μια εικονική συμβουλευτική συζήτηση μέσω Skype ή Facetime.

ΠΙΣΩ